Encara falten molts dies per a Nadal, tants com quadres hi ha a la imatge de la capçalera. Ja han encès els llums dels carrers, hem tret de l'armari gorres, bufandes i guants, i ens quedem bocabadats amb els anuncis de joguines.
Inventeu-vos històries del Pare Noel, dels seus rens, de la fada de l'hivern, del tió, del caganer, de neules i torrons...

viernes, 28 de noviembre de 2008

El Papa Negro


Era el dia de Nadal i volia anar a agafar els regals, i em van tocar un parell de calçotets i un porquet. I vaig anar a dormir. Però em vaig tirar un pet molt gros i vaig anar al Pol Nord. I vaig veure el Papa Noel i un altre que es deia Papa Negro. I feien una lluita. I el Papa Negro no volia donar res als nens i va matar el Papa Noel, però jo em vaig fer un pet molt fort i deia el Papa Negro: “Quin fàstic!”. I es va morir de fàstic. I el Dani era el nou Papa Noel, i els elfs van fer un menjar molt bo per a celebrar-ho. I ja està.
Dani

2 comentarios:

  1. es molt curt i curios pero no crec que hi hagi un altre papa noel, mes ben dit papa negro XD XD XD...ha, ha ,ha

    ResponderEliminar
  2. dani veraguas luque24 de octubre de 2010, 10:44

    hahahahahahahahahahahahaha

    ResponderEliminar

i ara, parla tu: